2013 m. rugpjūčio 10 d., šeštadienis

Ligų dvasinės problemos pagal Louyzą Hey

 

 

Aknė

Priežastis: Savęs nepriėmimas ir nevertinimas.
Gydantis teiginys: Meilė sau ir tai kaip aš save vertinu atsispindi mano išvaizdoje.

Akys (Astigmatizmas)

Priežastis: Baimė matyti tikrąjį „Aš“.
Gydantis teiginys: aš esu pasiruošęs išvysti savo asmenybės grožį ir didingumą.

Akys (Katarakta)

Priežastis: Nesugebėjimas džiaugsmingai žvelgti į ateitį.
Gydantis teiginys: gyvenimas yra amžinas ir kupinas džiaugsmo.

Akių problemos (vaikų)

Priežastis: Nenoras matyti problemas šeimoje.
Gydantis teiginys: nuo šiol tik harmonija, laimė, grožis ir saugumas supa šį vaiką.

Akies miežis

Priežastis: Į gyvenimą žvelgiama su pykčiu. Pykstama ant kažko.
Gydantis teiginys: sąmoningai renkuosi žvelgti į pasaulį su meile ir džiaugsmu.

Akys (toliaregystė)

Priežastis: Dabarties baimė.
Gydantis teiginys: aš saugus čia ir dabar ir tą matau labai aiškiai.

Akys (trumparegystė)

Priežastis: Ateities baimė
Gydantis teiginys: aš priimu gyvenimą ir visada esu saugus.

Alergijos ir šienligė

Priežastis: Nepakantumas tam, kas neigia ir neprižįsta Jūsų vidinės galios (kitas asmuo arba Jūs pats).
Gydantis teiginys: pasaulis yra draugiškas ir saugus. Aš esu saugus. Aš santarvėje su visu pasauliu.

Kitas ligų priežastis skaityti čia. Gera info:


1 komentaras:

  1. cia sutrumpintai ligu psichosomatines priezastys https://vmarkus.lt/uncategorized/visos-ligos-del-nuslopintu-emociju-stai-konkreciu-vidaus-organu-pavyzdziai/

    AtsakytiPanaikinti