2013 m. rugpjūčio 3 d., šeštadienis

Aš ir Aš iš ateities

Labas, noriu kreiptis į tave. Aš – tai tu, tiktai iš ateities. Noriu pakviesti tave į tavo rytdieną, į namus, kurie statosi jau dabar. Žinai ką reiškia žodis namai. Tai ta vieta, į kurią tu veržiesi visa savo širdimi. Noriu pakviesti tave į tavo tyrąją būtį. Į tavo realių galimybių šaltinį. Aš noriu to todėl, kad aš tai esu tu, tiktai iš ateities. Pasakyk man, kam ir kiek tu esi pasiruošęs, kad pakeisti savo ateitį, pasakyk man? Aš noriu tai suprasti.
Įsivaizduok, va šią minutę tu gimdai minties fraktalą naują,- tai, ką nori pamatyti po kiek tai laiko. Kokius paveikslus tu pieši savo mintimis?
Ten tu būsi stiprus, galintis pastatyti naują pasaulį, su ryžtinga širdimis ir mylinčiomis akimis –su dėkingumu, įkvėpimu, tikėjimu. Aš žinau tai, todėl kad aš tai tu, tiktai iš ateities. Žinau tu dabar Bandai suprasti save. Sukuri mintis, vaizdinius, kurie tau atvers naujas perspektyvas. Kurk tai, aš noriu, kad kiekvienas tavo veiksmas būtų vertingas, džiaugsmingas ir tuo pačiu gyvybiškai reikalingas, kaip kvėpavimas. Aš noriu to. Todėl kad aš – tai tu, tiktai iš ateities.
Žinant - Tavo galimybėms nėra ribų…ir visas reikalas yra tiktai tavo galvoje. Eik į priekį, nesustok. Tai, ką tu numatei – išsipildys, ir netgi daugiau. Stebuklai vyksta ten, kai tu pradedi realiai veikti savo svajonėmis. Aš matau tavo veržimąsi, ir padedu tau dabar. Tavo pasiekimai tavęs laukia. Aš žinau tai, todėl kad aš – tai tu, tiktai iš ateities. Pirmyn, į kalno viršūnę, ženk žingsnį į priekį. Tau prieinamos fantastiškos aplinkybės!
Atverk savo širdimi save pasauliui. Pasaulį gali pajausti savo delnuose. Pirmyn. Daryk tai, ir nieko nebijok.
Kliūtys – tai galimybės tavo augimui. Tai kas įmanoma tu darei iki dabar, o dabar padaryk tai, kas neįmanoma. Daryk tai dabar. Ir jeigu tau sunku, tu eini į savo  paslaptingo gyvenimo pakėlimą. Aš padėsiu tau, todėl kad aš – tai tu, tiktai iš ateities. Šiandien aš tave noriu ypatingai palaikyti, noriu padovanoti tau įkvėpimo sparnus. Žinok, tu ne vienas. Aš su tavimi. Aš su tavimi, kai tu esi nustebintas žinojimu , aš su tavimi, kai tu degi kūrybine idėja, aš su tavimi, kai tu skleidi žmonėms nuostabių idėjų grožį, aš palaikau tave. Todėl kad aš – tai tu, tiktai iš ateities. Kūrėjas pasėjo grūdą kiekviename žmoguje ir tavyje taip pat.
Aš noriu, kad tu pažvelgtum į savo širdies gilumą, pamatytum, pajaustum sąmonigai šitą dovaną. Paimk tai, saugodamas tą dovaną perduok tiems žmonėms, kurie ieško dėl savęs žinių, kas vertina protą(visaapimantį, gyvąjį). Stenkis būti geresnis už save, stipresnis už save. Veržkis realizuotis savęs kaip Kūrėjo programose, ir vieną kartą, tavyje ateis žinojimas, kad visa tai ko nori, tavyje realizuojasi lengvai ir paprastai. Ir tiktai todėl, kad tu priėmei sprendimą dėl savęs – eiti į priekį. Ir visa, ką tu tik sugalvoji, prasiveržia tavo jėga, tavo stiprybe, tavo supratimu veiksmo realizacijai. Vertink gyvenimo laiką. Pridėk valios kiekvienai savo gyvenimo minutei pridėk mūsų nuolatiniam susitikimui. Aš laukiu tavęs tame krante svajonės. Tavo Aš. Tiktai iš ateities. 

Nuostabus video rusų kalba, vertimas aukščiau :)

http://perspectiva.info/media-files/multimedia-files/start/999-a-letter-from-the-future.html

ateitį kuriame būsena, kuo geresnė būsena dabar - tuo geresnė ateitis laukia, vaizdiniai, mintys prisideda prie kūrybos .Būtina: spontaniškumas ir entuziazmas. ;) Mintis užlaikom tik kokią sekundę (iki trijų sekundžių max) ir vėl sugrįžtam į realybę, po to vėl įsivaizduojam norimą vaizdą ir vėl sugrįžtam, taip galima penkis kartus. Galima ir tik vieną kartą - ir tai jau bus rezultatas. Svarbu- to momento ,kuris bus ateityje,norėjimas,  intensyvumas.(Būtina tai išjausti visu kūnu, reikalingas kūno pritarimas kartu kai siela jau to nori).O tada galima tik vaikščioti su gera būsena, tai didžiausia pagalba ateities realizacijai. Stengtis kiekvienoje akimirkoje jausti malonumą - tai padės būsenai išlikti kuo ilgiau, o vėliau priprantama - išmokstama visuomet būti tokioje malonioje su polėkiu būsenoje.(Tai ne euforijos būsena, tai beribę meilę visur ir viskam spinduliuojanti būsena, ji lengva, ji nesukuria pasipriešinimo, dualizmo.)

Būtina įsivaizduoti, kad jums aštuoniolika metų ar dvidešimt, ir tai tik akimirką kelis kart į dieną. Taip kūne esantys organai, ląstelės gauna programą tobulėti, jaunėti. Biologinis organų amžius išties tampa kaip dvidešimties ar dvidešimt penkerių metų žmogaus, ateina sveikata į gyvenimą, o kur sveikata - ten ir visokeriopa gerovė.

Galima priklijuoti ant didelio lapo įvairių nuotraukų ar iš žurnalo iškarpyt minčių žemėlapį  - vaizdų žemėlapį ir pakabinti tai ant sienos matomoje vietoje. Galima nusipiešti ateities vaizdą kurį pakabinsit ant sienos. Per ilgai trunkantis ateities įsivaizdavimas gali griauti svajonių realizaciją, nes po trijų - penkių sekundžių jau įsijungia tai kontroliuojantis protas, kuris pradeda svarstyti - kad tai gali būti neįmanoma, viską ima analizuoti. Nereikia leisti tai analizei ,,rutuliotis" , todėl pakanka trijų sekundžių - man pakanka tik vienos sekundės, ar net akimirkos.

Sėkmės kūryboj ;)

Pagarbiai - Virginija Luko

Atminkit, didelė kelionė prasideda nuo pirmo žingsnio. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą