2020 m. sausio 5 d., sekmadienis

Žmogaus kūno kalba pačiam žmogui :)tiksliau jo sąmonei/protui




Didelis AČIŪ Mara Mara

Aš esu tavo kūnas ... ir kreipiuosi į tave.

1) Aš atrodau taip .... kaip tu galvoji apie mane. Prašau .... pagalvok apie mane, kad esu graži .... ir tokia būsiu.

2) Kai galvoji apie ligas ir bandai jas surasti manyje .... turiu prisitaikyti prie tavo minčių .... ir pradedu sirgti.

3) Kai skiri daug laiko mintims, kurios sukelia jums neigiamas emocijas, aš taip pat pradedu kovoti. Nes šioms mintims eina taurioji gyvenimo jėga.

4) Jei galvotum mintimis, kurios sukelia džiaugsmą .... Aš tiesiog klestėčiau ir atjaunėčiau.

5) Mano resursai/astargos ir galimybės yra labai didelės. Tiesiog patikėk manimi .... Aš sugebu atsinaujinti .... Aš sugebu regeneruotis. Aš galiu pasveikti, net kai gydytojai man nustato nepagydomą diagnozę. Tiesiog padėk man norėdamas ir tikėdamas savo sugebėjimais.

6) Aš taip surėdytas .... kad man lengva gyventi tūkstančius ir daugiau metų. Kodėl kai tau jau 35–40 metų ar net anksčiau .... pradedi galvoti apie senėjimą? Tu mane sendini savo mintimis. Jūsų visuomenėje yra užkrečiama programa, kuriai jau praėjo beveik 100 metų.

7) Kada tu ketini ką nors valgyti .... bent jau kartais manęs paklauski, ko man iš tiesų reikia? Jei išmoksi mane išgirsti .... Aš visada tau atsakysiu. Ir tai bus mums tik į naudą. Tu valgai maistą autopilotu arba perskaitęs kokią nors protingą knygą.

8) Dar kartą noriu prisiliesti prie GROŽIO. Nekimšk manęs visokiomis tabletėmis ... silikonais ... ,,botoksais".... akriliniais dalykais... geliais ir kt. Aš galiu būti gražus ir be to. Tiesiog padėk man. Ir aš mielai tapsiu tau reikalingos formos.

9) Man labai patinka vaikščioti grynu oru. Plaukti. Man patinka bėgioti. Šokti. Mėgstu masažą. Seksą, Veiklą, kuri suteiks mums džiaugsmo.
Prie kompiuterio ir televizoriaus sėdėti visą dieną .... nelabai norėčiau.

10) Aš labai tavimi tikiu .... ir jei suvalgysite gabalą torto ..ir. manote, kad priaugsite riebalų č nagi tai.... aš įgyvendinsiu jūsų idėją .... ir priauginsiu riebalų.

11) Aš labai tave myliu. Ir aš tikrai noriu .... išgirsti iš tavęs padėkos ir meilės žodžius. Nors kartais ......
Bet jei tu to nepadarysi .... Aš vis tiek besąlygiškai tave myliu.
Aš, tavo kūnas .... tavo visata. Tu taip pat esi Didžiosios Visatos dalis.
Ačiū, kad išklausei mane.
Ačiū .... Aš egzistuoju, nes tu to norėjai. Taigi aš esu .... ką tu nori pamatyti. Padėkime vieni kitiems.
Tavo kūnas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą