2012 m. liepos 5 d., ketvirtadienis

Ką daryti, kad noras Jūsų išsipildytų (pagal Vadimą Zelandą).


Ką daryti, kad noras Jūsų išsipildytų (pagal Vadimą Zelandą).
Vadim Zeland savo knygoje „Gyvenimo transerfingas – 1 atsakymai į svarbiausius gyvenimo klausimus“ aprašė paprasčiausią bobučių metodą, kaip reikia pritraukti į savo gyvenimą tai, ko reikia. Tai gali kiekvienas. Norai pildosi greičiau tiems, kurie skleidžia meilę, pozityvą į pasaulį. Savaime suprantama, kad tokie žmonės duodami daug visatai, gali gauti labai greitai atgal tai ko jiems reikia.Bet žinokite, tai prieinama kiekvienam.
            Ši norų išsipildymo technika vadinasi „stiklinė vandens“. Tai tikrai galinga technika ir ji tikrai veikia.
1.      Reikia parašyti ant lapelio aiškiai suformuluotą mintį, pvz. jei ieško moteris, mergina savo antros pusės tada parašoma: „Aš labai žavi asmenybė. Aš skleidžiu vidinę žavesio, meilės ir sekso šviesą. Aš švytinti būtybė. Aš traukiu vyrus. Mano vyriškis randa mane.“(cit. pagal Vadim Zeland, 2011, p. 127). Mano manymu, jei nenorite perdaug vyrų pritraukti , aš Jūsų vietoje pakeisčiau tą frazę “aš traukiu vyrus”, į frazę “aš pritraukiu man tinkantį ar man skirtąjį”- kokį - visata žino, Jums to net nereikia žinoti. Nors, gal autorius turėjo omeny traukiant daugiau vyrų, labiau pastebės tą moterį ir jai tinkantis. Čia tik mano pastebėjimai.
2.      Pastatykite ant lapelio, kuriame jau užrašyta Jūsų mintis, stiklinę vandens. (Vanduo turi būti tirpsmo – t. y. buvęs užšaldytas ir natūraliai atitirpęs). Apie vandens gebėjimą saugoti informaciją jau turbūt daug kas esate girdėję. Masaru Emoto – japonų mokslininkas atrado, kad vanduo išsaugo informaciją. Naudojant elektroninį mikroskopą galima pamatyti įvairiai atrodančias struktūras šaldyto vandens kristalų. Pvz. , pasakius žodį “ačiū”, “meilė” ir dar kokį nors šiltą pozityvų, susiformuoja gražios snaigės, o pasakius žodį “nekenčiu”, Hitleris , velnias ir pan. – matyti iškrypę neproporcingi negražūs kristalai.
Čia galite rasti , kaip atrodo tie minėti vandens kristalai, ir vandens reikšmę, galimybes.
Čia yra paminėtos vandens galimybės ir ne tik, - čia aprašytos žmogaus galimybės – kaip jis gali keisti pasaulį.
3.      Patrinkite delnus. Reikia pajudinti delnus lyg tarp rankų turėtumėte armonikėlės dumples. Tada įsivaizduokite tarp delnų tokį tamprų mažą kamuoliuką. Tai yra Jūsų energija. (Jei ir nepavyksta įsivaizduoti to rutuliuko – nieko tokio, bet pabandyti reikia).
4.      Tada apglėbkite savo delnais stiklinę, neliesdami jos.
5.      Ištarkite tuos žodžius, kuriuos užrašėte ant lapelio tyliai, arba garsiai. Tardami formuluotą mintį turite įsivaizduoti jos prasmę, tegu tą mintį lydi maloni troškimo emocija.
6.      Tada išgerkite tą stiklinę vandens.
7.      Atlikti tai ryte(geriau ką tik atsibudus) ir vakare(prieš pat miegą).

Vadim Zeland užtikrina, kad Jūsų ketinimas bus realizuotas. Jis minėjo, kad yra daug kartų tikrinęs šią technika, ji tikrai veikia labai stipriai.

Vyrams reiktų formuluoti savo mintis kitaip truputį (dėl antros pusės pritraukimo).
Pvz.: “Aš labai žavi asmenybė. Aš skleidžiu vidinę žavesio, meilės ir sekso šviesą. Aš švytinti būtybė. Aš patinku moterims, jos nori manęs. Aš randu savo antrąją pusę.”(Vadim Zeland, 2011, p. 128).

Galite formuluoti bet kokia tema savo mintis bet kokiam troškimui išsipildyti.

Pastaba: nevartoti dalelytės “ne”, nes ją mūsų pasąmonė ignoruoja t.y. – atmeta. 

Mintis formuluojama tik esamuoju laiku.

Kiekvienam naujam tikslui naudoti vis kitą stiklinę vandens. 

Delnus galite palaikyti šalia stiklinės kraštų apie 20 - 30 minučių. Taip stipriau užsifiksuoja Jūsų delnų energijos, kurioje įrašytas noras, galia. (Manau tai veikia, jei palaikau taip delnus kokias dvi minutes, kartais net pusė minutės).

Atminkite, kad kurdami sau gėrį, prisidedate prie Visatos Gėrio kūrimo.
Išgėrus tirpsmo vandenį Jūs kartu išgeriate jame įrašytą informaciją. Vanduo pasklinda po visą kūną ir nustato morfologinį biolauką reikiamam ketinimui spinduliuoti.

Mielieji, tik nepadauginkite vandens, nes norų daug turite :) Sėkmės juos realizuojant!!!!

            Ačiū kad ESATE, ačiū, kad skaitėte, ačiū kad rūpinatės savimi :)

Su meile, pagarbiai – Virginija Luko



Papildymas:
Kai vieną norą išsiunti, jei tas noras neišsipildo, grįžta energetika jo atgal ir tada jau antram norui gaunasi dviguba energija, geriausia - kokių dvylika norų, tiesiog galima tai iššaukti mintimis. Net be vandens stiklinės gėrimo. Tiesiog tegu tas jausmas kad turi tai ko nori jau yra čia ir dabar, fiksuoti galutinį rezultatą - išjausti tai. Kūne kiekviena molekulė tegu šypsosi, tegu perbėga miela vibracija kūno noro pritarimui. Kai yra išgaunama maloni miela lengva būsena - beribės meilės būsena, kuri nesukelia pasipriešinimo - perteklinio potencialo. Mūsų pasaulis sudarytas iš dualizmo, - gėris blogis, vyras moteris, diena naktis. O lengva meilės būsena, kai myli besąlygiškai viską aplink, visą pasaulį, na kai gera ir lengva be jokios priežasties, tai nesukelia perteklinio energetinio potencialo. Man yra keletą` kartų išsipildę norai taip, Rimtai :)
kai ko nors nori kad išsipildytu, pakeli užmerktas akis į viršų 15 - 25 laipsnių kampu, tada rimtai per visą kūną perbėga kita neįprasta būsena, kiekv. lastele gauna kitokia vibracija - tai kaip kūno pritarimas ir noro išsipildymui. Tai visos žmogaus vienumos pritarimas.
Būtinai pažiūrėkit šį video :)
http://www.youtube.com/watch?v=6dTnpaJ_UaI

ir dar šį video, čia dėl pinigų formuluotės, bet pasitelkiant pozityvias mintis, galima formuluoti kad ateitų kas tik norite į jūsų gyvenimus, iš pradžių reikės įvardinti negatyvius dalykus ir juos paleisti.
https://www.youtube.com/watch?v=aIhkCvGtWJY

Norų realizacijai: http://virginijaluko.blogspot.dk/2013/11/elt-isgydo-labai-daug-negalavimu.html

ir:
paleisti tai kas trukdo, kad ateitų nauji norimi dalykai į gyvenimą
http://virginijaluko.blogspot.dk/2014/08/psichosomatika.html


12 komentarų:

  1. Sveiki, Virginija,
    ar pati taikėte šį metodą savo norų įgyvendinimui? Būtų įdomu išgirsti :) Be to, gal galėtumėte pasidalinti daugiau V.Zeland'o metodikų?

    P.S. Kątik atradau šį blog'ą ir labai sudomino, tad pildykite jį savo atradimais ir toliau! Sėkmės! :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. La Vita, taip taikiau ir man ir kitiems jis padėjo tikrai šis metodas, čia dar vienas straipsniukas: http://virginijaluko.blogspot.dk/2012/07/vanduo-maistas-oras-formuoja-musu.html

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ar yra didelis skirtumas, svarba tarp skirtingų norų atlikimo laiko (kiek laiko praėjo nuo vieno noro paleidimo - praktikos atlikimo - iki kito noro)? Ar apskritai laiko veiksnys turi šiam metodui ir apskritai įtakos?

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kai vieną norą išsiunti, jei tas noras neišsipildo, grįžta energetika jo atgal ir tada jau antram norui gaunasi dviguba energija, geriausia - kokių dvylika norų, tiesiog galima tai iššaukti mintimis. Net be vandens stiklinės gėrimo. Tiesiog tegu tas jausmas kad turi tai ko nori jau yra čia ir dabar, fiksuoti galutinį rezultatą - išjausti tai. Kūne kiekviena molekulė tegu šypsosi, tegu perbėga miela vibracija kūno noro pritarimui. Kai yra išgaunama maloni miela lengva būsena - beribės meilės būsena, kuri nesukelia pasipriešinimo - perteklinio potencialo. Mūsų pasaulis sudarytas iš dualizmo, - gėris blogis, vyras moteris, diena naktis. O lengva meilės būsena, kai myli besąlygiškai viską aplink, visą psaualį na kai gera ir lengva be jokios priežasties, tai nesukelia perteklinio energetinio potencialo. Man yra keletą` kartų išsipildę norai taip Rimtai :)
    kai ko nors nori kad išsipildytu, pakeli u-merktas akis į viršų 15 - 25 laipsnių kampu, tada rimtai per visą kūną perbėga kita neįprasta būsena, kiekv. lastele gauna kitokia vibracija
    http://www.youtube.com/watch?v=6dTnpaJ_UaI

    AtsakytiPanaikinti
  5. o jeigu noretum kad norus butu susyjes ne su meile o pvz su pinigais ar su sekme tai mazdaug kaip turetu skambeti toks noras?

    AtsakytiPanaikinti
  6. Kur ELT - emocinės laisvės technikos nuoroda įdėta čia yra, apačioje ten esančio teksto yra ELT taipingo technika dėl pinigų. Tai tiks ir sveikatai, ir depresijai, ir nuo priklausomybių, ir kt.

    O dar norų materializacijai tinka: įtempti viso kūno raumenis ir sustabdyti kvėpavimą, akis pakelti kad ir užmerktas į viršų, ir labai intensyviai akimirką panorėti :) ir pamiršti tai. Man taip išsipildė du norai. Bet aš dar pasitelkiau vizualizaciją. Tai truko tik akimirką visas darbas. Spontaniškoje akimirkoje be pasiruošimo būna labai galinga jėga ;)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Norų materializacijai labai daug kam padėjo ELT
    GYjant fokusuoti dėmesį ne į gijimą, o į sveikatą
    Be žodelio NE kuriamos afirmacijos - teiginiai, esamuoju laiku.
    http://virginijaluko.blogspot.com/2013/11/elt-isgydo-labai-daug-negalavimu.html

    AtsakytiPanaikinti
  8. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  9. As bandziau viska bet kazkaip nepavyko
    Veliau dariau dar kitikius 2norams bet yra sakoma kad reikia laukt ir pns kad ir 3 men kad galvot kita nora bet vtf ?:(

    AtsakytiPanaikinti
  10. Sveiki. Norėjau paklausti. Mano teta negali turėti vaikų. Tai jeigu aš prašyčiau ,kad ji susilauktų vaiko kaip man reikėtų parašyti mintį? O kai aš išgersiu tą vandenį negali būti ;kad aš pastosiu? Esu nepilnametė ,todėl atsargiai žiūriu į tokius dalykus. Ačiū.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Sveiki. Norėjau paklausti. Mano teta negali turėti vaikų. Tai jeigu aš prašyčiau ,kad ji susilauktų vaiko kaip man reikėtų parašyti mintį? O kai aš išgersiu tą vandenį negali būti ;kad aš pastosiu? Esu nepilnametė ,todėl atsargiai žiūriu į tokius dalykus. Ačiū.

    AtsakytiPanaikinti